سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


با سلام به همه ی دوستان

در این پست اثری جدید از خودم قرار داده ام که متشکل از سه تار، ضرب و آواز است که آن ها را اجرا و تدوین کرده ام. امیدوارم از شنیدن این قطعه (بخش اولیه ی تصنیف "سرگشته" استاد همایون خرم) لذت ببرید. از این که به این اجرا گوش فرا می دهید سپاسگزارم.

 

تصنیف سرگشته


  


   همان طور که می دانید از زمانی که ویندوز 8 رسماً منتشر شد و به تبع آن امکان دانلود نسخه ی کرک شده ی آن در ایران میسر گردید (!!!) ابزار های فعال سازی مختلفی برای آن ارایه شد. به عنوان مثال ابزارهای KMSNano و PDActivator از این دسته هستند. ولی برای ویندوز 8 (Build 9200) که خودم بر روی نسخه ی Pro آن تست کردم پیشنهاد می کنم از ابزار کم حجم KMSPico استفاده نمایید. در زیر نسخه ی 4.2 آن را برای دانلود قرار داده ام.

 

ابزار فعال سازی ویندوز 8 (تست شده بر روی نسخه ی 9200 Pro)

KSMPico 4.2


  


یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل و النهار 

یا محول الحول والاحوال    

حول حالنا الی احسن الحال

 

خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.

 


http://s2.picofile.com/file/7697635050/norooz.jpg

 

    حلول سال نو  ، تولد دوباره ی طبیعت و عید فرخنده ی نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت است را همراه با لطافت گلها و عطر شکوفه ها ،به محضر شریف مردم ایران تبریک عرض می نمایم.

    از خداوند منان برای تمام هموطنان عزیزم در سال جدید ، روزی حضرت مریم ، قصر آسیه، تقوای حسین، قلب خدیجه، عفت فاطمه، جمال یوسف، ثروت قارون،  حکمت لقمان و  ملک سلیمان و عاقبت‌‌بخیری را آرزومندم.

 

متن: اقتباس از http://www.iranmojri.com (فریبا علومی)




  


    اخیراً از اطرافیانم شنیدم که در پی گسترش فیلترینگ در ایران، سایت فیسبوک به طور ویژه مسدود شده. در همین راستا یک سایتی به چشمم خورد که آموزش ورود به فیسبوک را درج کرده بود. ناگهان چیزی همانند تصویر زیر در ذهنم تداعی شد و آهی کشیدم و ماندم بخندم یا بگریم...

 

ورود به فیسبوک در خارج

 

 

ورود به فیسبوک در ایران


!!!خوابم گرفت!!!


  


با سلام خدمت تمامی دانشجویان عزیز ایران.

    همانطور که می دانید مدتی بود دسترسی تمام دانشگاه های داخل کشور به سایت های معتبر مقالات علمی بسته شده بود و البته از آن جا که فارغ التحصیل شده ام دیگر خبر ندارم مشکل برطرف شده یا این که به قوت خود باقیست. ولی خوشبختانه اخیراً روشی دیگر را به لطف یکی از دوستان یافته ام که می توانید از این طریق مقالات مورد نظر خود را دانلود نمایید. بنده خودم از IEEE را تست کرده ام که جواب داد.

 

روش کار :

1- ابتدا وارد سایت www.paperdl.com شوید و به عضویت رایگان آن در آیید.

2- با مشخصات کاربری خود Login کنید و سپس لینک دانلود مقاله را در نوار جستجوی سایت وارد نمایید.

3- با این کار مقاله برای شما بر روی سرور paperdl آپلود می شود و می توانید دانلود نمایید.

 

محدودیت دانلود رایگان : در صورت استفاده از اینترنت دانشگاه ها : 3 مقاله در هر 8 ساعت و در غیر این صورت : 2 مقاله در هر 30 ساعت

البته می توانید امتیاز خریداری کنید و بیشتر هم دانلود کنید.

 

موفق باشید


  


سلام به دوستان عزیز

    در این پست دو اجرا از خودم قرار دادم. یکیش موسیقیه و یکیش آوازه. حالا هر کدوم داستانی دارند. در مورد اجرای موسیقی باید عرض کنم که چند روزی است به یاد دوران کودکی که با یک ارگ کوچک Casio ور میرفتیم، تصمیم گرفتم یک آهنگ بنوازم. برای همین ملودی زیبای مارش ترک اثر هنرمند بزرگ موتسارت را البته ناخالی از اشکال نواختم. اگر به این اثر گوش کنید یکی دو جای آن  کمی اشکال دارد ولی نخواستم از ابتدا بنوازم و لطفش را با همین اشکالاتش دیدم چرا که یادم می ماند یک روز مانند امروز که آماتور هستم چه اشکالاتی را داشتم و در آینده امیدوارم آن ها را رفع کنم.

    در مورد آواز هم به صورت بداهه یک بیت شعر از سعدی شیرازی را در دستگاه سه گاه اجرا کرده ام. این بیت زیبا را روزی در یک قاب دیدم و به ذهنم ماند و چون خیلی به دلم نشست تصمیم گرفتم آن را روزی بخوانم. شاید باور نکنید در حین این اجرا گلودرد داشتم و گرفتگی صدا و حتی کمی اشکال در اجرا مشهود است. ولی باز هم به دلیل فوق و البته به دلیل حس خاصی که در اون لحظه داشتم مجدد اجرا نکردم و همین را قرار دادم.

 

به هر حال امیدوارم لذت ببرید...

غم زمانه خورم یا فراق یار کشم

به طاقتی که ندارم کدام بار کشم

 

غم زمانه (آواز بداهه - سه گاه)

مارش ترک

 


  


با سلام به تمامی دوستان

در این پست اجرای جدیدی از خود قرار داده ام که البته کمی سرماخورده بودم ولی دوست داشتم در آن زمان و حس و حال اجرایش کنم. امیدوارم لذت ببرید. در ضمن این اجرا کمی با اصل آن متفاوت است و ریتمیک تر می باشد.

 

ملودی: ترانه ی "خاطره ها" - محمد خاکپور

تنظیم و افکت: م.م.ا

خواننده: م.م.ا

دانلود "خاطره ها"


  

مشخصات وبلاگ
م.م.ا[0]
 

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از بخش های آن لذت ببرید.


تصویر
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دسته بندی موضوعی
چاپ عکس های دلخواه شما
لینک
ساعت
LOST نظرسنجی سریال
اوقات شرعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 24
کل بازدید : 357656
کل یاداشته ها : 174

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ