سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


   اگر به دنبال ابزاری برای کوک کردن ساز موسیقی خود (مانند گیتار یا هر ساز دیگر) هستید و نمی خواهید فعلاً دستگاه مترونوم خریداری کنید می توانید نرم افزار زیر را دانلود کنید و بر روی موبایل خود نصب کنید و توسط آن ساز خود را کوک کنید. من این نرم افزار را با مترونوم هم مقایسه کردم با دقت قابل قبولی درست کار می کند. همچنین نرم افزار را بر روی گوشی N86 8MP آزمایش کردم و خوشبختانه نصب شد و کار کرد.

 

دانلود Chromatic-Tuner-v0.20.1

(مخصوص سیمبیان سری 60 ورژن 3)


  


 

"اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم"   (رعد، 11)

همانا خداوند سرنوشتی قومی را عوض نمی کند مگر به دست خود آن قوم

 

    چند سالی است که شرایط زندگی مردم در کشور به خصوص شهر خودم، تهران، خیلی عوض شده. سختی ها زیاد شده و مشکلاتی که نشاید در شأن یک ملت اسلامی، پیش آمده است. این چند ماه اخیر که نور علی نور شده. متأسفانه حرمت نون تو سفره از نظر خیلی ها شکسته شده. همین امروز شاهد چندین مصداق کسب روزی غیر حلال بودم که یه طرف قضیه خودم بودم و رنجیدم و لازم دیدم این متن رو بنویسم. مردم به گناه می افتند و کسب روزی حلال تو اولیت قرار نمی گیره. زبان میشه وسیله ی کسب درآمد تا عقل و وجدان. هر کسی میخواد از بقیه به عنوان پله استفاده کنه تا خودش رو بکشه بالا. نه اون بالایی که جاه و مقام باشه. تا اون حد که صرفاً نمیره و بتونه زنده بمونه. مردم هم حق دارند و هم حق ندارند. حق دارن اینطور اذیت نشن چون واقعاً سخت شده. حق ندارن چون به هر حال گناه گناهه. البته منکر این نمیشم که هنوز هستند افرادی که روزی حلال برایشان از هر امری مهم تر است و هنوز خوب زندگی می کنند. ولی متأسفانه مسئولین محترم ما هیچ نگاهی به بعد اسلامی و شرعی این قضیه ندارند و از اون طرف احساس خطر می کنند از احتمال پایان حکومت مذهبی در ایران. وقتی طرف به نون شب محتاجه مگه می تونه به دین و شرع فکر کنه. وقتی وضعیت اشتغال اینقدر اسفناکه، تورم و گرونی و بی وجدانی غوغا می کنه، چی انتظار دارین؟ چرا از احتمال پایان حکومت مذهبی صحبت می کنید وقتی مسببش خود شمایید. وقتی زمینه ی مثبت فراهم نشه عواقبش هم باید قبول کرد. من به عنوان یک جوان و جزء بسیار بسیار ناچیز جامعه که دوست دارم کشور و ملتم همیشه پاینده باشند، برای تمام هموطنان خوبم آرزوی سعادت و گشادگی روزی می کنم.

 


  


صدای خنده ی خدا را می شنوی؟

دعاهایت را می شوند و به آن چه محال می پنداری می خندد...

"آرزویم برایت همیشه خنده ی خداست"

 

میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) بر تمام مسلمانان ایران و جهان مبارک باد


 

پیامی زیبا از دوست خوبم امیرمهدی


  


با سلام

    همان طور که می دانید برخی گوشی های نوکیا دارای قطب نمای دیجیتال (Digital Compass) می باشند.  باید توجه داشته باشیم که قطب نمای دیجیتال ربطی به GPS ندارد و بلکه یک سخت افزار (حسگر) خاص می باشد که به جهت شمال را نشان می دهد. به عنوان مثال در گوشی نوکیا N86 می توان در Ovi Maps با زدن کلید 5 و چرخاندن گوشی حول سه محور در فضای سه بعدی قطب نمای دیجیتال را کالیبره کرد و جهت شمال را یافت. ولی امکان دارد در برخی گوشی ها هر از گاهی این اتفاق نیفتد. بدین منظور پیشنهاد می کنم حتماً برنامه ی NorthPole را در زیر دانلود کنید. پس از دانلود این برنامه و نصب آن بر روی گوشی با سیستم عامل Symbian s60 v3  وارد آن شده و گوشی خود را در جهتی که خود برنامه نشان می دهد کمی تکان دهید تا کالیبره شود و از قطب نمای آن استفاده نمایید.

 

دانلود NorthPole 0.86

برای سیمبیان s60 v3rd

 


  


روز 29 دی ماه، روز ملی هوای پاک بر تمام ایرانیان عزیز به خصوص تهرانی های محترم که هوای غیرقابل تحمل شهرشان را تحمل می کنند مبارک باد...

 

    البته این روزها برای هر کسی شاید این سوال پیش آید که چرا این روز زمستانی که تهران مملو از آلاینده هاست چنین نامی گرفته است؟! شاید سالها پیش کمی میان نام این روز و حال و هوای شهر سنخیت وجود داشته اما دیگر خبری از این حرفها نیست! متأسفانه 29 دی در این ایام مانند مراسم تولدی شده است که صاحب مجلس درست در همان روز متوفی شده باشد!!! 

واقعاً حیف نیست پایتخت ایران که واقعاً شهری زیباست به خاطر برخی سهل انگاری ها و مسئولیت ناپذیری ها به چنین معضل بزرگی دچار شود؟ تازه با این فرض که فعلاً صحبت از جان مردم را به میان نیاوریم...

 

 

 


  


سلام

    اگر صاحب گوشی خاصی (مانند N86 8MP) هستید که سیستم عامل سیمبیان دارد و زبان فارسی در آن ندارد، نیاز به این هست که گوشی را به متخصصی بدهید که یک سری عملیات روی سخت افزار و نرم افزار گوشی انجام دهد تا بتوانید در آن فارسی تایپ کنید. ولی اگر مانند بنده تنها نیاز به زبان فارسی در ارسال SMS دارید، توصیه می کنم نرم افزار زیر را دانلود و نصب کنید. من این نرم افزار را روی گوشی Nokia N86 با سیستم عامل Symbian s60 V.3rd تست کردم و توسط  آن SMS فارسی هم ارسال کردم.

 

دانلود نرم افزار FarsiSMS

 

موفق باشید

 


  


 

سُبحانَ الله یا فارِجَ الهَمّ  وَ یا کاشِفَ الغَمّ  فَرِّج هَـمّی وَ یَسّر اَمری

 

 وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَـّةَ حیلَتی وَ ارزُقنی حَیثَ لا اَحتَسِب یا رَبَّ العالَمین

منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،
بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای پروردگار جهانیان.

حضرت محمد(ص) فرمودند:
 هر کسی مردم را از این دعا باخبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا میکند

 

فرارسیدن ماه ربیع الاول بر تمام مسلمانان ایران و جهان مبارک باد...

 

سلام بر شما...

اگر تا به حال از طریق دستگاه های گیرنده های تلویزیون دیجیتال (Set-top Box) یا دستگاه های DVBT ویدیویی را از شبکه ای برای خود ضبط کرده اید و با مشکل عدم پخش صدای فایل ذخیره شده (mpg.) مواجه شده اید به شما توصیه می کنم روش زیر را آزمایش کنید. چرا که فایل های mpg. تنها توسط نرم افزار VLC Player قابل پخش هستند و خوب این کافی نیست.

بنده به روش های مختلف و متعددی متوسل شده ام تا این مشکل را حل کنم. حتی این فایل ها را نمی توان به طور صحیح و سهل تبدیل کرد. ولی نرم افزاری خاص به نام Any Video Converter را به طور اتفاقی آزمایش کردم و توسط آن فایل mpg. مورد نظر را به فرمتی رایج مانند mp4. تبدیل کردم و مشکل پخش از بین رفت و با هر نرم افزاری قابل پخش است. این نرم افزار را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار Any Video Converter

(حجم: حدود 25 مگابایت)

 


  

مشخصات وبلاگ
م.م.ا[0]
 

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از بخش های آن لذت ببرید.


تصویر
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دسته بندی موضوعی
چاپ عکس های دلخواه شما
لینک
ساعت
LOST نظرسنجی سریال
اوقات شرعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 29
کل بازدید : 357632
کل یاداشته ها : 174

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ