سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) (عید بزرگ نیمه ی شعبان) را به تمام شیعیان ایران و جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم.


  


در این پست یکی از آهنگ های معروف (اگر اشتباه نکنم، برای آقای بیژن مرتضوی است!) رو با سه تار و البته با کمی تم سنتی تر اجرا کرده ام. البته حجم و به تبع آن کیفیت فایل کمی کاهش داده شده است. امیدوارم لذت ببرید...

دانلود آهنگ


  


با سلام به همگی.

در این پست قطعه ای از آهنگ فیلم معروف پدرخوانده را قرار داده ام. البته این آهنگ را بنده با سه تار زدم و با استفاده از نرم افزار Guitar Rig که مخصوص افکت گذاری بر روی گیتار الکتریک می باشد، بر روی آن افکت گذاشته ام. امیدوارم لذت ببرید.

دانلود آهنگ پدرخوانده (با سه تار)


  


در این پست تصاویری از گل های زیبا قرار داده ام که از گل های پارک دکتر شریعتی در تهران تهیه کرده ام. امیدوارم لذت ببرید.

(برای بزرگنمایی، بر روی تصاویر کلیک کنید)

   

   

    


  


   در این پست سه عکس از یک عنکبوت زیبا تهیه کرده ام که بر حسب اتفاق در محل سکونت خود آن را پیدا کردم. این تصاویر از لحاظ اندازه و کیفیت کاهش داشته اند تا آپلود آن ها ساده تر باشد. در ضمن بعضاً crop هم شده اند. امیدوارم لذت ببرید.

به منظور بزرگنمایی، بر روی تصاویر کلیک کنید.

             

 


  


    در این پست دو تصویر قرار داده ام که خودم تهیه کرده ام. تصاویر مربوط می شوند به فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد تهران که با سرعت بسیار پایین (15 ثانیه) گرفته شده است و لذا شما هواپیمایی نمی بینید و تنها نور چراغ های روی بال آن را به صورت ممتد مشاهده می کنید. امیدوارم لذت ببرید.

(به منظور بزرگنمایی، بر روی تصاویر کلیک کنید)

    

 


  


    در این پست یک اجرای سه تار از این حقیر برای دانلود قرار گرفته است. این اجرا قطعه ای از ترانه ی زیبای "بی واژه (رومانس)" با صدای آقای دکتر محمد اصفهانی می باشد که بنده  قسمت پیانوی آن را با سه تار (البته به طور آماتور و دلی) نواخته ام. امیدوارم که لذت ببرید.

 

دانلود "بی واژه" (سه تار)


  

مشخصات وبلاگ
م.م.ا[0]
 

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از بخش های آن لذت ببرید.


تصویر
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دسته بندی موضوعی
چاپ عکس های دلخواه شما
لینک
ساعت
LOST نظرسنجی سریال
اوقات شرعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 24
کل بازدید : 357617
کل یاداشته ها : 174

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ