سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سلام به شما دوست عزیز

     اگر از آن دسته افرادی هستید که آفت دهان شما را مرتباً آزار می دهد به این پست نگاهی بیندازید. جالب است بدانید آفت های داخل دهان که معمولاً ناشی از استرس و ضعیفی و تأثیر آن بر روی سیستم ایمنی بدن به وجود می آید، درمان قطعی و مشخصی برایش ارایه نشده است. روش های مختلفی هم که برای آن پیشنهاد می شود برای تقلیل درد و سوزش آن است و آفت را ریشه کن نمی کند. من از آن جا که دو سه مرتبه به این درد دچار شدم، اطلاعاتی را در این مورد کسب کرده ام. مثلاً برخی معتقدند قطره ی نیستات یا پودر جوش شیرین می تواند اثربخش باشد. البته من نظری در این مورد نمی دهم چرا که تخصص بنده نیست. ولی تجربه ای بسیار مفید کسب کردم که در اختیار شما قرار می دهم. اگر آفت در دهان خود داشتید، کمی سماق را به مدت یک دقیقه بر روی آن نگه دارید و سپس دهان خود را بشویید. بدین ترتیب خواهید دید که تقریباً دردی وجود نخواهد داشت.

 

موفق باشید


مشخصات وبلاگ
م.م.ا[0]
 

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از بخش های آن لذت ببرید.


تصویر
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دسته بندی موضوعی
چاپ عکس های دلخواه شما
لینک
ساعت
LOST نظرسنجی سریال
اوقات شرعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 24
کل بازدید : 357649
کل یاداشته ها : 174

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ