سفارش تبلیغ
صبا ویژن


   خبرگزاری فارس: مدیر رادیو قرآن گفت: سی برنامه جدید و روزی 20 ساعت تولید در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های رادیو قرآن که اولین دعای سحر رادیو قرآن با صدای محمد اصفهانی که از تولیدات جدید رادیو قرآن است خواهد بود.  

 محمد اصفهانی

   به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، نشست خبری تشریح و توضیح ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان با حضور مدیر شبکه قرآن محمد حسن محمد زاده عصر امروز در سالن کنفرانس معاونت صدا برگزار شد.
   محمد حسین محمد زاده در ابتدای این نشست با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی برای ارتباط هر چه بیشتر با خدا و قرآن به شمار می‌آید که شبکه رادیو قرآن بر این اساس برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان تدارک دیده است.

 

   منبع: خبرگزاری فارس

   می توانید از سایت حنجره ی الهی دانلود نمایید.

وی افزود: رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان مخاطبین ضمن ساختن برنامه‌های جدید به توسعه ارتباط با مخاطبان می‌پردازد.
مدیر شبکه قرآن با اشاره به تولید 30 برنامه جدید در ماه مبارک رمضان گفت: در مقوله‌های اسلامی باید بین نشاط انبساط روحی با شادی تفاوت قائل شد و برنامه‌های ماه مبارک رمضان رادیو قرآن همواره نشاط و انبساط معنوی را برای مخاطبین بوجود می‌آورد که این در قالب برنامه‌ها یا آیتم‌سازی و فضاسازی برنامه‌ها بوجود می‌آید.
محمدزاده افزود: رادیو قرآن پس از گذشت 40 سال از پخش دعای سحر در رسانه‌ها دست به ابتکار جدید در تولید دعای سحر داشته که دعای سحر با تلفیقی از تک خوانی و همخوانی در برنامه امسال را تولید کرده است.
وی ادامه داد: تک خوان دعای سحر امسال رادیو قرآن صدای محمد اصفهانی است که صدای خوبی در زمینه ابتهالات دینی دارد و همچنین تمام اجزای تشکیل دهنده دعای سحر فاخر هستند.
محمدزاده خاطرنشان کرد: گروه اجرای فرازهای دعای سحر که از بهترین گروه‌های اجرا کننده دعای سحر به شمار می‌آیند گروه اهل بیت (ع) نام دارد.
محمد‌زاده از ویژگی‌های دیگر دعای سحر را تنظیم آهنگ مناسب دانست و گفت: آهنگ‌ساز دعای سحر استاد آذر بوده که مجموعه تولید شده به القای معانی و مفاهیم راحت‌تر برای اذهان و دل شنوندگان دارد.
وی همچنین رونمایی از دعای سحر را در اولین سحر ماه رمضان به شمار آورد و گفت: دعای سحر که با صدای محمد اصفهانی بوده در اولین سحر ماه رمضان رونمایی شده و این از ابتکارات جدید رادیو قرآن در طول گذشت 40 سال است.
مدیر شبکه قرآن تصریح کرد: کار جدید دیگر رادیو قرآن تولید ربنای فاخر و زیبا بوده که ربنای امسال با نوع جدیدی از آهنگسازی استان آزرم و مشاوره استاد ابوالقاسمی و اجرای استاد سعید طوسی خواهد بود که در افطار ماه رمضان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ویژه برنامه سحر با عنوان در خلوت حضور و ویژه برنامه افطار با عنوان از دعا تا اجابت در سحر و افطار ماه مبارک رمضان از رادیو قرآن پخش خواهد شد.
محمد‌زاده افزود: برخی ویژه برنامه‌های مناسبتی همانند ویژه برنامه ولادت امام حسن مجتبی با عنوان صراط، ویژه برنامه شب‌های قدر و همچنین ویژه برنامه‌هایی که در عید سعید فطر به همراه پخش نماز عید پخش خواهد شد از این برنامه‌ها خواهد بود.
وی افزود: ویژه برنامه‌ای با عنوان روز جهان قدس از دیگر برنامه‌هاست که در ماه رمضان از رادیو قرآن پخش خواهد شد.
مدیر شبکه رادیو قرآن در ادامه به تشریح دیگر برنامه‌های رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: برنامه‌هایی از قبیل صراط، باغ آیه‌ها، آوای آسمانی، ابتهال، مروارید احکام، زندگی قرآنی، دعای عهد، دعای ندبه، دعای توسل، بخش ویژه سحر و افطار، تلاوت و ترتیل یک جزء، ترتیل سوره‌های فاخر همانند لقمان، نبا، نوح، واقعه، بوستان معرفت آیه‌های انقلاب، سلام یاسین، نسیم رحمت، آیات حکمت، حرف‌های خدا، بشری، صبح ایمان، رنگ قرآن، قرآن و علوم و نمایش آدینه که هر جمعه برگزار می‌شود از برنامه‌های روزانه رادیو قرآن خواهد بود.
محمدزاده در خصوص گروه‌های برنامه‌ساز رادیو قرآن تصریح کرد: در ساختار جدید رادیو قرآن شش گروه برنامه‌ساز شامل گروه قرآن و اندیشه، گروه قرآن و جامعه، قرآن و مجامع قرآنی، قرآن و تلاوت، قرآن و آموزش و قرآن و تفسیر و علوم قرآنی به برنامه‌سازی رادیو قرآن خواهند پرداخت.
محمدزاده خاطرنشان کرد: در طول هر روز ماه مبارک رمضان 20 ساعت برنامه تولیدی جدید از رادیو قرآن پخش خواهد شد که پخش تلاوت‌های فاخر و همچنین تلاوت‌هایی که برای اولین بار پخش خواهند شد از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهد بود.
مدیر شبکه قرآن ادامه داد: برنامه‌های امسال رادیو قرآن از حیث موسیقی، ساختاری و محتوایی تاثیرگذارتر نسبت به سال‌های گذشته خواهد بود که ساختار جدید به تولیدات با ابتکارات جدید در برنامه‌سازی برای ماه مبارک رمضان تلاش کرده‌اند.


مشخصات وبلاگ
م.م.ا[0]
 

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از بخش های آن لذت ببرید.


تصویر
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دسته بندی موضوعی
چاپ عکس های دلخواه شما
لینک
ساعت
LOST نظرسنجی سریال
اوقات شرعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 33
کل بازدید : 357887
کل یاداشته ها : 174

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ