سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


سلام

فرارسیدن سال نو را به تمامی هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند در این سال به همه سلامتی، سلامتی، سلامتی، موفقیت و کامیابی، فراخ روزی و عاقبت بخیری عطا کند.گل تقدیم شما


  


    شاید تا به حال دوست داشته اید تا با سیستم عامل Android کار کنید ولی موفق به خریداری گوشی های دارای این سیستم عامل نشده اید. بنابراین من به شما حتماً پیشنهاد می کنم که برنامه ی زیر را دانلود نمایید و با نصب آن بر روی ویندوز، از امکانات یک سیستم عامل Android استفاده کنید. به عبارت بهتر به این منزله است که یک گوشی با این سیستم عامل بر روی دسکتاپ خواهید داشت.

ورود به سایت دانلود


  


در این پست یکی از بداهه نوازی های خودم را قرار داده ام که در دستگاه ماهور اجرا شده است. البته ناگفته نماند که بخش هایی از آهنگ که آشنا به نظر می رسد ساخته ی من نیست و من فقط چیزی که در ذهن داشتم نواختم و برخی قسمت ها هم کلاً بداهه است. به هر حال امیدوارم لذت ببرید.

 

بداهه نوازی سه تار (ماهور)

 


  


در این پست اجرای جدیدی از خودم قرار داده ام. این اجرا مربوط می شود به تصنیف معروف مرغ سحر که حتماً نسخه های مختلف آن را شنیده اید. بنده آن را به همراه سه تار اجرا کرده ام که البته متأسفانه سه تار را در کلاسی تعلیم ندیده ام و لذا مشکلاتی در اجرای سه تار وجود دارد. همچنین اجرای همزمان سه تار و آواز کمی برایم دشوار است ولی این اجرا به عنوان اولین اجرای همزمان ساز و آواز، برایم جالب بود. امیدوارم لذت ببرید. (لازم به ذکر است صداهای جیغ جیغی که در زمینه شنیده می شود مربوط می شود به یک مرغ عشق که آن هم برای خودش آواز می خواندتبسم).

دانلود تصنیف مرغ سحر (آواز و سه تار)


  


همه ی مدادرنگی ها مشغول بودن به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمی داد. همه گفتند تو به هیچ دردی نمی خوری. یک شب که مدادرنگی ها تو سیاهی کاغذ گم شده بودند، مداد سفید تا صبح کار کرد، ماه کشید، آن قدر ستاره کشید تا کوچک و کوچک تر شد، صبح توی جعبه ی مدادرنگی جای خالیش با هیچ رنگی پر نشد!


  


شاید تا به حال کامپیوترتان ویروس خاصی گرفته باشد که فولدرهای فلش مموریتان را مخفی می کند و یک شرتکات از هر کدام می سازد. همچنین شما دیگر اجازه ی این را ندارید که فایل ها یا فولدرهایتان را از حالت مخفی خارج کنید. بدین منظور کافیست ابتدا با یک آنتی ویروس قوی، ویروس کشی نمایید. سپس وارد command prompt ویندوز شوید. وارد درایو فلش مموری شوید و دستور زیر را وارد نمایید.

K:\>attrib -h -r -s foldername

این دستور را برای تک تک فولدرها باید اجرا کنید. ولی برای فایل ها کافیست دستور زیر را یک بار بنویسید.

K:\>attrib -h -r -s *.*

بدین ترتیب تمام فایل ها و فولدرهای مخفی پیدا می شوند و همچنین اجازه ی مخفی سازی مجدد به شما داده می شود.

 



    شاید  تا به حال تصمیم گرفته باشید که یک برنامه ی تلویزیونی را که از دست داده اید، از طریق سایت آرشیو برنامه های صدا و سیما (www.iransima.ir) دریافت نمایید و حتماً بسیار هم در اینترنت جستجو کرده اید و به در بسته خورده اید. بنده اقرار می کنم که واقعاً شاید راهی برای دانلود از این سایت وجود نداشته باشد و برای همین به نظرم تنها راه ذخیره ی برنامه های آرشیو صدا و سیما این راه می باشد. روشی که من به صورت تجربی با صرف زمان زیاد به دست آورده ام صد در صد عملی است و موفقیت آمیز خواهد بود. فقط کمی کار طولانی است و شاید نیازمند حوصله و دقت باشد ولی شدنی است. من به راحتی می توانم از برنامه های مورد علاقه ی خود به کمک سایت iransima نسخه ی backup تهیه کنم. برای دانلود نرم افزار ها و اطلاع از روش کار به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب...

  

مشخصات وبلاگ
م.م.ا[0]
 

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از بخش های آن لذت ببرید.


تصویر
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دسته بندی موضوعی
چاپ عکس های دلخواه شما
لینک
ساعت
LOST نظرسنجی سریال
اوقات شرعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 29
کل بازدید : 357645
کل یاداشته ها : 174

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ